IRCO

λίγα λόγια για εμάς

Η ιστορία μας ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 1987, όταν ξεκινήσαμε την επιχείρησή μας με την αποκλειστική διανομή της Filofax στην Ελλάδα. Η Filofax καθιερώθηκε ως το συνώνυμο των organiser και μέχρι σήμερα έχει δημιουργήσει χιλιάδες φανατικούς και πιστούς φίλους.

Δύο χρόνια αργότερα κάναμε το δεύτερο βήμα μας με τη διανομή των κλασικών ημερολογίων Letts of London, τα οποία αγαπήθηκαν και με την ποιότητα και τη διαχρονικότητα των σχεδίων τους έγιναν ο απαραίτητος ετήσιος σύντροφος ενός φανατικού κοινού.

Στη συνέχεια, κάτω από την ομπρέλα των εταιρειών μας, εμπλουτίσαμε τις συνεργασίες μας με ιδιαίτερα προϊόντα από όλον τον κόσμο και, με γνώμονα την ποιότητα, τη χρησιμότητα και την αισθητική, αναπτύξαμε τις δραστηριότητές μας στον ευρύτερο χώρο των βιβλιοπωλείων, των καταστημάτων δώρων, των καταστημάτων δερμάτινων ειδών, των concept stores, των καταστημάτων σε επιλεγμένα ξενοδοχεία και των καταστημάτων μόδας.

Οι μακροχρόνιες συνεργασίες μας, οι οποίες αφορούν αποκλειστικές διανομές ή/και αντιπροσωπείες για τις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου, συμπληρώνονται από τα παρακάτω εμπορικά σήματα:

  • Τη Secrid, την ολλανδική εταιρεία με την πρωτοφανή ανάπτυξη, η οποία ξεχωρίζει με τα μοναδικά δερμάτινα πορτοφόλια της, τα οποία είναι κομψά αξεσουάρ ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν τις κάρτες σας από την κλοπή δεδομένων.
  • Την Orbitkey, την αυστραλιανή εταιρεία με φρέσκιες ιδέες για μια έξυπνη οργάνωση της καθημερινότητάς μας. Έναν εντελώς νέο τρόπο οργάνωσης των κλειδιών και των προσωπικών μας αντικειμένων. Υπέροχα και μοναδικά προϊόντα οργάνωσης κλειδιών, αξεσουάρ, απλών μπρελόκ και «σουμέν» γραφείου περιλαμβάνονται στη συλλογή. 
  • Τη La Boucle από το Βέλγιο με την καταπληκτική συλλογή ζωνών. Η επανάσταση στον παλιό κλάδο των ζωνών που συχνά θεωρούνταν μια περίπλοκη και μη ελκυστική κατηγορία για τους λιανοπωλητές. Ένα τεχνικά προηγμένο προϊόν με φυτικά επεξεργασμένο δέρμα από την Τοσκάνη με διπλή ραφή σε μια εντυπωσιακή φανταστική παλέτα χρωμάτων.
  • Τη Lexon, τη γαλλική εταιρεία που από την ίδρυσή της το 1991,  έχει καινοτομήσει στον κόσμο του σχεδιασμού. Είτε πρόκειται για το σπίτι και το γραφείο είτε για ταξίδια, η Lexon έχει μια ιδιαίτερη σχέση με τη δημιουργικότητα, προσφέροντας διαχρονικές συλλογές προϊόντων lifestyle.
  • Την Charly Therapy, την εταιρεία γυαλιών από τη Βαρκελώνη με τα μοντέρνα στυλ για γυναίκες και άνδρες. Μια μοναδική συλλογή με επαναστατικά σχήματα, χρώματα και υφές για να πραγματοποιήσουμε το όραμά μας για τα τέλεια γυαλιά.
  • Τη Βοmbata, την ιταλική εταιρεία με τσάντες και σακίδια πλάτης για φορητούς υπολογιστές και tablet, καθώς και επαγγελματικές τσάντες που ξεχωρίζουν για την ιδιαίτερη αισθητική τους καθώς και για το απαράμιλλο ιταλικό στυλ.
  • Τη Monteverde, την αμερικανική εταιρεία με την τεράστια συλλογή από στυλό, rollerball και πένες καθώς και από ανταλλακτικά στυλό, rollerball και μελάνια.

Η αφοσίωσή μας διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε, η οποία αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους μας. Είμαστε πάντα σε συνεχή αναζήτηση καινοτόμων προϊόντων που θα οργανώσουν την καθημερινότητά μας και θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη.

πώς ξεκίνησαν όλα

Στην Ελλάδα η πρώτη παρουσία της Filofax ξεκίνησε κάπως έτσι:

Πίσω στο 1986, υπήρχε ένας Έλληνας φοιτητής στο Reading University , στον οποίο άρεσε πολύ να έχει τα προσωπικά του αντικείμενα και σημειώσεις σε τάξη. Καθώς βρισκόταν για ένα μακρύ Σαββατοκύριακο στο Παρίσι, συνάντησε έναν πολύ στενό του φίλο και είχαν μια ωραία κουβέντα κατά την οποία ο φίλος ζήτησε από τον φοιτητή να φέρει μαζί του στην Ελλάδα, όταν θα επέστρεφε για τα Χριστούγεννα, ένα ημερολόγιο Filofax γιατί δεν μπορούσε να βρει αυτό το ανταλλακτικό στην ελληνική αγορά.  

Ήταν η πρώτη φορά που ο φοιτητής άκουγε τη λέξη Filofax. Όταν πετούσε πίσω στο Λονδίνο, χάζευε το περιοδικό της British Airways στο οποίο υπήρχε ένα άρθρο που έκανε ένα αφιέρωμα στα Filofax και πόσο χρήσιμα ήταν για την καθημερινή προσωπική οργάνωση. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που συναντούσε τη λέξη “Filofax”.

Μετά από μια εβδομάδα παραμονής στο Reading, αποφάσισε να πάει στο Λονδίνο για κάποια πράγματα που έπρεπε να κάνει και παρεμπιπτόντως θυμήθηκε ότι έπρεπε να αγοράσει εκείνο το ημερολόγιο Filofax για τον Έλληνα φίλο του. Πήγε στο Harrods και εκεί ήταν η πρώτη φορά που είδε όλη τη συλλογή Filofax σε ένα υπέροχο, πολυτελές και κομψό περίπτερο που ήταν γεμάτο από επισκέπτες και πελάτες που περίμεναν στην ουρά για να αγοράσουν κάτι από την εξαιρετικά μεγάλη γκάμα. Έμεινε για λίγο τριγύρω, κοίταξε τα προϊόντα και προσπάθησε να καταλάβει πώς λειτουργεί το όλο σύστημα. Εντυπωσιάστηκε πολύ!

Αγόρασε το συγκεκριμένο ημερολόγιο που ήθελε ο φίλος του και, καθώς τα Filofax organisers ήταν σημαντικά ακριβά εκείνη την εποχή, έφυγε χωρίς να αγοράσει κάτι άλλο για τον εαυτό του. Μετά από μία εβδομάδα στο Reading, το προϊόν αυτό ήταν πάντα στο μυαλό του. Είχε ήδη γίνει οπαδός του brand. Δεν μπορούσε να αντισταθεί για πολύ ακόμα και έτσι επέστρεψε στο Harrods και αγόρασε το πρώτο του δερμάτινο Filofax. Ένα φανταστικό μαύρο, δερμάτινο Winchester (4CLF 7/8 ήταν ο κωδικός είδους). Πιθανότατα η καλύτερη αγορά που είχε κάνει ποτέ.

Ήταν τόσο χαρούμενος που για τις επόμενες δύο ημέρες δεν κοιμόταν τη νύχτα προσπαθώντας να οργανώσει το νέο του Filofax με κάθε λεπτομέρεια.

Αφού τελείωσε με αυτή τη διαδικασία, το είχε πλέον μαζί του κάθε μέρα, όλη την ώρα, μέσα και έξω από το πανεπιστήμιο. Δύο εβδομάδες μετά, παρατήρησε ξαφνικά ότι όλοι οι φίλοι του, εμπνευσμένοι από εκείνον, είχαν πάει και είχαν αγοράσει το δικό τους Filofax.

Μόλις συνειδητοποίησε και κατάλαβε πόσο πολύ άρεσε αυτό το προϊόν, έψαξε να βρει τη διεύθυνση της έδρας της Filofax (τότε δεν υπήρχαν μηχανές αναζήτησης) και ανακάλυψε ότι βρισκόταν στο Ilford.

Χωρίς κανένα ραντεβού και χωρίς κανένα τηλεφώνημα, ένα βροχερό (ασυνήθιστο για Λονδίνο…) πρωινό, φόρεσε το κοστούμι και τη γραβάτα του, πήρε μια ομπρέλα, πήγε στο σιδηροδρομικό σταθμό του Reading και κατευθύνθηκε στο Ilford.

Όταν μπήκε στα κεντρικά γραφεία της Flofax, πήγε στην κοπέλα της υποδοχής και είπε ότι ήθελε να συναντήσει τον διευθυντή εξαγωγών. Ακολουθώντας το ερωτηματικό στα μάτια της, είπε ότι ήθελε να συζητήσει για την αποκλειστική διανομή στην ελληνική αγορά.

Ένα αχνό χαμόγελο και το συνεχιζόμενο ερωτηματικό στο πρόσωπο της κοπέλας δεν ήταν αρκετά να κάνουν τον φίλο μας να εγκαταλείψει αυτό που είχε στο μυαλό του εκείνη τη στιγμή.

Η συνέχεια είναι το ταξίδι της IRCO μέσα από 4 δεκαετίες.